Årlig ordinær Generalforsamling i Personaleforeningen
Den 11. april 2023, kl. 15.00 – 16.00, Vibegård, kantinen
Alle medlemmer kan stille forslag til dagsorden. Forslag skal være skriftlige og bedes sendt til formand Claus Munk på mailadresse: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. senest: 28. marts 2023.
Foreløbig dagsorden:
1. Valg af dirigent og stemmetællere
2. Bestyrelsens beretning
3. Bestyrelsens reviderede regnskab
4. Budget
5. Indkomne forslag
6. Valg af:
a. Bestyrelsesmedlemmer: Formand, sekretær, tre bestyrelsesmedlemmer og 1. suppleant, vakant suppleantpost
b. Revisor
Bestyrelsens sammensætning før valg:
Formand: Claus Munk, Regional Udvikling, It og Sekretariat (på valg – modtager genvalg)
Næstformand: Mogens Stender Alstrup, Regional Udvikling, It og Sekretariat
Kasserer: Jan Brink, Regional Udvikling, It og Sekretariat
Sekretær: Maria Aastradsen Løvenstrøm, Regional Udvikling, It og Sekretariat (på valg – modtager genvalg)
Bestyrelsesmedlem: Charlotte Olsen-Jensen, Job, Uddannelse og Rekruttering (på valg – modtager genvalg)
Bestyrelsesmedlem: Michael Lau, Ejendomme og Drift
Bestyrelsesmedlem: Bitten Poss Jørgensen, Børn og Familie (på valg – modtager genvalg)
Bestyrelsesmedlem: Steffen Juul Olsen, Regional Udvikling, It og Sekretariat
Bestyrelsesmedlem: Rune Nielsen, Skole (på valg – modtager genvalg)
1.suppleant: Theis Jørgensen, Sundhed og Forebyggelse
2. suppleant: Michael Schenk, Job, Uddannelse og Rekruttering (på valg – modtager genvalg)
Revisor: Charlotte Linderoth Rasmussen, Økonomi og Personale (på valg – modtager genvalg)
Revisorsuppleant: Ann-Birgitte Johansen, Økonomi og Personale
7. Eventuelt
Med venlig hilsen
Bestyrelsen